فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان رقابت عکاسی ما اینجا هستیم Photometria 2018

جشنواره بین المللی عکاسی Photometria با خوشحالی از شروع ۱۰ همین رقابت سالانه مسابقات خود در سال ۲۰۱۸ خبر داد.

موضوع امسال این جشنواره  “ما اینجا هستیم”، که اشاره به ترکیب Photometria در قاب عکس را دارد. به معنای واقعی کلمه  “ما اینجا هستیم” اشاره به اینجا و حال است. این شعار یک موقعیت یا نقطه را بدون معنای بعد با عناصر قابل اندازهگیری نشان می دهد. این موضوع موقعیت خاصی را در فضای فرض یا واقعی، موقعیت جغرافیایی با ویژگی های فضایی نشان می دهد.

به طور ذهنی به یک سایت قابل تصور اشاره می کند که یک نقطه کانونی یا نقطه مرجع را تعریف می کند. مرزهای زمانی، بحرانی، مرزی، بحث برانگیز و نمادین هر جنبه ای از زندگی روزمره ما را تضعیف می کند. این مسئله مربوط به شرایط اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، نژادی، فرهنگی، محیطی، دینی، تکنولوژیکی، علمی و روانی است که ما را تشبیه می کند و ما را در «عصر ارتباطات» دوران خود می گذراند.

تمام ثبت نام ها به صورت آنلاین و از طریق سایت فراخوان انجام می شود.

جایزه اول رقابت یک کیت نیکون D3400 + AF-P 18-55 میلی متر است.

سه جایزه دیگر نیز در دسترس است. یکی از سه برنده فرصت حضور در جشنواره سال آینده را با یک نمایشگاه انفرادی دارد.

نمایشگاه عکس های برنده در جزایر فرهنگی یونینا در پالا اسپگیا، یونان، ۲۳ تا ۳ ژوئن ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد. همان نمایشگاه به ۱۳ شهر یونانی و ۳ شهر غیر یونانی سفر خواهد کرد. ۴ جشنواره در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۸ در مراسم افتتاحیه جشنواره اعلام خواهد شد.

جشنواره عکس عکاسی Photometria توسط سازمان غیر انتفاعی Entefxis برگزار می شود. جشنواره – به عنوان یک نمایشگاه عکاسی معاصر پیش بینی شده است، در حال حاضر در هشت سال از خود وجود دارد.

بدون هزینه ورود رایگان است

آخرین مهلت ثبت نام : ۳۰ آپریل ۲۰۱۸ ( ۱۰ اردیبهشت ۹۷)

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا