طراحی وب سایت هنرمندان

زمانی بود که سخت می‌شد هنرمندان را متقاعد کرد که به یک وب‌سایت نیاز دارند و به طور کامل مزایای داشتن یک وب‌سایت را درک نمی‌کردند. از آن روزها خیلی گذشته است، و با این حال، هنوز هم، بسیاری از هنرمندان از اهمیت داشتن یک وب سایت شانه خالی می‌کنند. مطمئناً، اگر در صنعت خلاق فعالیت می‌کنید، بعید است که خود را یک کسب‌وکار تصور کنید، اما اگر می‌خواهید کارتان را بفروشید، یا حتی فقط در حوزه هنری شناخته شوید، داشتن یک وب‌سایت غیرقابل انکار است.

ممکن است بگویید: «اما من در اینستاگرام پیج دارم!» مطمئنا، اینستاگرام یک شبکه اجتماعی فوق‌العاده است که در صورت استفاده هوشمندانه، می‌تواند تعداد زیادی فالوور را جذب کند و به عنوان وسیله‌ای برای فروش هنر شما عمل کند. با این حال، وجود فعالیت صرفا در اینستاگرام کافی نیست.

عمده رزیدنسی‌ها، بورسیه‌ها و رقابت‌های هنری در فرمشان بخش وب سایت هنرمند دارند. گالری‌ها نیز هنرمندانی که وب سایت دارند را حرفه‌ای‌تر می‌دانند. از جمله مزایایی داشتن وب سایت و ارائه اطلاعات کامل درباره هنرمند باید به حق کپی رایت و ارتباط راحتتر مخاطبین و ارائه پیشنهادات اشاره کرد. همین امر عامل توسعه برند شخصی هنرمند می‌شود. با وجود میلیون‌ها هنرمند و عکاس، متمایز شدن از میان دیگر هنرمندان کار سختی است. نحوه طراحی وب‌سایت شما و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهید به مردم – که شامل گالری‌های هنری، تبلیغات‌گران، سازمان‌های خبری و خریداران بالقوه می‌شود- نشان می‌دهد که شما چه کسی هستید و در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید.

داشتن یک فروشگاه آنلاین در وب سایت شما کمک می‌کند که مردم کار شما را از طریق وب سایت شما خریداری کنند به این معنی که فروش می‌تواند در تمام طول سال اتفاق بیفتد، نه فقط زمانی که نمایشگاه برگزار می‌کنید. هنرمندان موفق از وب سایتشان برای فروش کارهای نسخه محدود چاپی، کارت پستال و هرگونه محصول تولیدی خود مستقل از گالری‌ها استفاده می‌کنند.

حالا گروه ما قصد دارد این خدمات را به هنرمندان ارائه دهد و در این راه از مجموعه تعرفه های متنوع در این راستا استفاده می کند. تعرفه طراحی سایت با توجه به میزان بخشهایی که هر سایت دارد و تعداد آپشن های آن متغییر است.

استفاده از قالب آماده: از 10 میلیون تومان (همراه با هزینه دامنه و هاست)
• پیاده سازی سایت با قالب انتخابی مشتری
• طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا)
• سئوی فنی بستگی به قالب دارد( Technical SEO)
• دو هفته مهلت تست و دو ماه پشتیبانی فنی


طراحی اختصاصی: برای هزینه ایمیل بزنید
• طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا) به صورت اختصاصی برای مشتری انجام می شود
• سئوی فنی تضمین می شود (Technical SEO)
• دو هفته مهلت تست و دو ماه پشتیبانی فنی

  • هزینه ی دامنه، هاست و درون ریزی اطلاعات در مبلغ لحاظ نشده است.
    ** قیمت ها بر اساس صفحه بندی زیر محاسبه شده است. در صورت تغییر قیمت جداگانه محاسبه می گردد.

برای دریافت نمونه وب سایت های طراحی شده می توانید به ما پیام دهید. آدرس ایمیل fardmagazine@gmail.com

دکمه بازگشت به بالا