فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان جایزه عکس CAP 2019

جوایز:

جایزه بین المللی، جایزه بین المللی عکاسی آفریقایی معاصر سالانه به پنج عکاس برجسته اعطا می شود.
جایزه شامل نمایش جهانی در بزرگترین نمایشگاه های بین المللی عکاسی از جمله در IAF Basel – جشنواره هنر معاصر در بازل، سوئیس است. در سال های گذشته نمایشگاه برندگان جایزه CAP در نمایشگاه LagosPhoto در نیجریه در جشنواره FIFCV Internacional de Fotografia de Cabo Verde، Eyes On – ماه اروپایی عکاسی در وین، اتریش یا در مواجهه باماکو در باماکو، مالزی نام چند. برندگان پنج جایزه CAP هر ساله به نمایشگاه اصلی در IAF Basel جشنواره هنر معاصر دعوت می شوند و یک هفته در بازل سپری می کنند. برندگان جایزه اصلی دعوت می شوند برای پیوستن به نسخه POPCAP، یک نسخه محدود از آثار برنده شده نیز به چاپ می رسد. علاوه بر آن یک کاتالوگ مستند سازی کارهای پنج برنده در مراسم اهدای جوایز چاپ می شود.
عکس ها باید در یک کشور آفریقایی گرفته شده یا مقابله با تبار اسپانیا از یک کشور آفریقایی گرفته شود. تاکید بر رقابت بر روی توالی تصویر است. تصاویر باید به طور کامل با هم کار کنند.

پروژه خود را بین ۱۰ تا ۲۵ تصویر وارد کنید. ارسال آنلاین عکس های دیجیتال از طریق وب سایت.

الزامات تصویر: فرمت jpeg. تصاویر شما باید در قالب sRGB و با کیفیت ۱۰۰٪ باشد. حداقل اندازه تصاویر شما باید ۲۵۰۰ پیکسل در طرف دیگر باشد. تصاویر میدان باید بیش از ۲۵۰۰ پیکسل در هر دو طرف باشد. اندازه فایل هر تصویر نباید بیش از ۵ مگابایت باشد.

هزینه شرکت در این رقابت رایگان است

آخرین مهلت ثبت نام: ۷ فبریه ۲۰۱۹ ( ۱۸ بهمن ۹۷)

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید

https://www.capprize.com/landing

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا