فراخواننقاشی و طراحی

جایزه جهانی تصویر سازی 2018

فراخوان رقابت جهانی تصویرسازی 2018 توسط انجمن تصویرسازان (AOI)

چه کسی می تواند وارد شود؟ جوایز تصویرسازی جهانی برای تصویرگرهایی که در هر کشوری در هر محیط کار می کنند، باز است.

کار ممکن است توسط خالق یا اشخاص ثالث مانند نمایندگان، کالج ها یا کمیسیون ها ثبت نام شود. ارسال ها باید به هشت دسته به عنوان یک استعداد جدید (دانشجویان یا کسانی که در 2 سال فارغ التحصیلی یا ورود به دنیای تصویر) و یا ورود حرفه ای ساخته شده است.

آثار باید به عنوان یکی از دو نوع ورودی وارد شوند
• ورود به استعدادهای جدید – کار توسط یک دانشجوی / فارغ التحصیل جدید / تصویرگر جدید (در 2 سال از فارغ التحصیلی یا ورود به جهان تصویر)
• ورود حرفه ای – توسط یک تصویرگر حرفه ای کار کنید

شرح
رقابت توسط انجمن تصویرسازان (AOI) برگزار می شود.

جوایز تصویر جهانی دارای هشت دسته است: تبلیغات، کتابها، کتابهای کودکان، طراحی، ویرایش، تجربی، تحقیق و یا سایت خاص.

کار در هر محیط می تواند به هر دسته وارد شود. کارهایی که برای رقابت انجام شده باید بین 1 ژانویه 2017 تا پایان مسابقه در فوریه 2018 ایجاد یا منتشر شده باشند.

 

دسته ها: 

تبلیغاتی : محصولات تبلیغاتی، رویدادها و علامت های تجاری، از جمله چاپ پوستر، بیلبورد و فلیکر، و دیجیتال در وب سایت ها، برنامه ها و تلویزیون.

کتاب: جلد کتاب ها، تصاویر داخلی ، طرح کلی کتاب و یا کل نشریات شامل رمان های گرافیکی، کتاب های الکترونیکی، کتاب های تعاملی، کتاب های درسی، آثار داستان و غیر داستانی، کتاب های علمی، کتاب های مرجع و کتاب های هنرمند برای خوانندگان 16+ ساله می باشد.

کتاب کودک: جلد کتاب ها، تصاویر داخلی ، طرح کلی کتاب و یا کل نشریات شامل رمان های گرافیکی، کتاب های الکترونیکی، کتاب های تعاملی، کتاب های درسی، آثار داستان و غیر داستانی، کتاب های علمی، کتاب های مرجع و کتاب های هنرمند برای خوانندگان زیر 16 ساله می باشد.

طراحی : تصویر برای نام تجاری، آرم، بسته بندی، طراحی مد، طراحی گرافیک، طراحی محصول، لوازم التحریر، کارت های تبریک، تقویم، کاور سی دی، استمپ، تمبر، طراحی الگو، تایپوگرافی، آیکون ها، بازی ها و طراحی داخلی.

ژورنالی : تصویری برای روزنامه نگاری، نظر، گزارش، امور جاری، مبارزات انتخاباتی، اظهارات اجتماعی و ارتباطات خبری در هر رسانه ای یا هر پلت فرم از جمله مقالات، آیتم های خبری، گزارش ها، کارتون ها، طنز سیاسی، گزارش تصویری، تدوین گرافیک و مستند.

تجربی : این دسته برای آن کارهای تجربی که در دسته بندی های دیگر قرار نمی گیرد تعیین شده، مانند اپهای موبایل، واقعیت مجازی، اینستالیشن، کارهای آزمایشی و پروژه های نمونه کارها.

کارهای اختصاصی : تصویرسازی های خلاق برای محیط های ساخته شده یا طبیعی، مانند گرافیتی، هنر خیابانی، رویدادهای زنده، مداد سنگین، پروژه های مشارکتی، اینستالیشن، مداخلات، عملکرد، بیلبوردها، پوستر سایت ها، فضاهای عمومی، کمیسیون های معماری و عملکرد در نظر گرفته شده است.

تحقیق : پژوهش و تحقیق برای ارائه، توضیح و یا درک اطلاعات، از جمله تصویربرداری از پژوهش های علمی، تصویرسازی پزشکی قانونی، تصویرسازی علمی، تصویرسازی تاریخ طبیعی، تصویرسازی پزشکی، اطلاع رسانی بصری و تجسم داده.

هزینه ورود
• پوند GB – 25 پوند برای ورودی تک 45 پوند برای ورودی چندگانه
• یورو – € 30 برای ورودی تک € 54 برای ورود چندگانه
• دلار آمریکا – 33 دلار در هر ورودی؛ 60 دلار برای ورودی چندگانه

جوایز
برنده جامع حرفه ای 2،000 پوند دریافت خواهد کرد.
برنده جایزه صلح نوبل 1000 پوند دریافت خواهد کرد.

تمام 200 آیتم های انتخاب شده و برنده در یک کاتالوگ کامل، 128 صفحه ای، به طور مستقیم به 1300 عضو اصلی در سراسر جهان ارسال می شوند.

آخرین مهلت: 6 فوریه 2018 (17 بهمن 96)

سایت فراخوان : theaoi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا