فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان جایزه عکس 2025 Prix Elysée

توضیح کوتاه:

جایزه عکسPrix Elysée   یکی از معتبرترین جوایز عکاسی جهان، با ارزش 80000 فرانک ، برای سال 2025 دعوت به همکاری می کند.

هدف آن حمایت از هنرمندان میانه شغلی از سراسر جهان برای توسعه یک پروژه عکاسی اصلی با موضوع دلخواه است.

عکاسانی که حرفه خود را برپایه نمایشگاه ها و نشریات بنا کرده اند، اما هنوز از گذشته نگر میان حرفه ای بهره مند نشده اند، واجد شرایط هستند. عکاسان باید توسط یک متخصص شناخته شده در زمینه عکاسی یا هنر (گالری، انتشارات و غیره) توصیه شوند.

هدف Prix Elysée بالا بردن شهرت بین المللی یک عکاس خوش آتیه است که در کشور خودش شناخته شده است و حمایت مالی قابل توجهی برای یک پروژه جاه طلبانه ارائه می کند.

هشت عکاس برگزیده بر اساس کیفیت برنامه هایشان انتخاب می شوند. هر نامزد برای پیشبرد تحقیقات خود مبلغ 5000 فرانک کمک دریافت می کند. Photo Elysée انتخاب هشت هنرمند نامزد شده برای Prix Elysée 2025 را اعلام می کند. سپس برنده توسط هیئت داوران متخصصان بین المللی انتخاب می شود و 40000 فرانک برای تکمیل پروژه خود دریافت می کند. 40000 فرانک دیگر نیز به ترویج پروژه (انتشار و/یا نمایشگاه) اختصاص داده شده است.

از سال 2014، Prix Elysée نتیجه همکاری انحصاری بین Photo Elysee و Parmigiani Fleurier بوده است.

شرکت در مسابقه رایگان است.

مهلت ثبت نام:

28 ژانویه 2024 (۸ بهمن ۱۴۰۲)

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

گروه مجله نگاه فرد خدمات متعددی به هنرمندان و علاقه مندان ارائه می دهد از جمله کلیه امور ترجمه تخصصی، تهیه پورتفولیو و انجام مراحل ثبت نام و در صورت داشتن هزینه ورودی، پرداخت ارزی را انجام می دهد. در صورت تمایل می‌توانید از این خدمات ما استفاده کنید. تنها کافیست به ما ایمیل (fardmagazine@gmail.com) بزنید در اسرع وقت راهنمایی های لازم داده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا