فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان مسابقه عکاسی 2018 Foam Talent

فراخوان Foam Talent یک مجله معتبر از عکاسی برای عکاسان جوان در سراسر جهان است که توسط مجله Foam Magazine برگزار می شود. این یک پلت فرم حرفه ای است که به ایجاد استعدادهای مشتاق در صنعت عکاسی بین المللی و دادن تحسین و تشخیص بین المللی کمک می کند.

این سال جشن 12 سالگی جایزه است که طی دهه گذشته صدها عکاس تازه در سراسر جهان را شناسایی و راه اندازی کرده است.

شرکت کنندگان برای ارائه دو سری کارها دعوت شده اند. این مجموعه شامل 8 تا 10 تصویر در هر پروژه، اما بیش از 20 تصویر در مجموع و باید با شرح پروژه و یک CV ارائه شود.

هیچ طرح مشخصی برای پروژه هایی که برای تماس با استعدادها ارائه می شود وجود ندارد. دو مجموعه عکس ۸ تا ۱۰ فریمی میتواند ارسال نماید. دو سری که شما ارائه می دهید باید نماینده کار هنری شما باشد.

هیئت تحریریه با توجه به دیدگاه خلاقانه و مفهوم مجموعه ای که ارائه شده، پرتفوی ها را انتخاب می کند. مراحل انتخاب بین مارس و ژوئن 2018 برگزار خواهد شد. هنرمندان از یکم فوریه ۲۰۱۸ میتوانند آثار خود را ارسال نمایند.

آثار برگزیده در مجله منتشر میشود و هنرمند در سطح بین امللی معرفی خواهد شد، همچنین اثر هنرمند به نمایش در خواهد آمد.

هزینه ورود به حساب 35 یورو (حدود 41 دلار) است.

واجدین شرایط شرکت : برای عکاسان جوان بین 18 تا 35 ساله از سراسر جهان باز کنید.

جایزه

عکاسان انتخاب شده در معرض دید و شناخت بین المللی در صنعت عکاسی از طریق تعدادی از فرصت های شغلی ارائه شده توسط این جایزه به دست می آیند، از جمله انتشار مجله Foam، شرکت در یک نمایشگاه گروهی مسافرتی و فرصت برای کار خود برای افزودن به هنر معتبر مجموعه Deutsche Börse.

مهلت ارسال : ۱۸ مارس ۲۰۱۸ (۲۷ اسفند ۹۶)

سایت فراخوان : talentcall.foam

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا