بورسیه و اقامتفراخوان

فراخوان رزیدنسی موزه Rothenbaum

موزه Rothenbaum  در هامبورگ به یک هنرمند آینده دار که سه ماه در هامبورگ می ماند اقامت می دهد. هنرمندانی از سراسر جهان که در هر رشته هنری فعالیت می کنند ، می توانند شرکت کنند. تجربه کار با بایگانی عکس مردم نگارانه یک مزیت است.

بودجه از طریق MARKK in Motion در چارچوب ابتکار مجموعه های قوم شناسی توسط Kulturstiftung des Bundes (بنیاد فرهنگی آلمان) تأمین می شود، هدف از اقامت توسعه یک پروژه هنری است که مجموعه های عکس موزه را به کار گیرد و تا حدود زیادی مربوط به شبکه های تجارت جهانی هامبورگ باشد.

پروژه هنری توسعه یافته در نمایشگاه بایگانی تجربیات که بخشی از هشتمین سه ساله عکاسی هامبورگ 2022 است (//www.phototriennale.de/) به نمایش گذاشته خواهد شد.

رزیدنسی هنری (همه رسانه ها) “بایگانی تجربیات”

15 سپتامبر – 15 دسامبر 2021 در MARKK ، موزه Rothenbaum ، فرهنگ ها و هنرهای جهانی

کانون نمایشگاه

این نمایشگاه تصاویر جذاب بصری مربوط به شهرهای بندری را نشان می دهد که همیشه به عنوان سایت های گردش و تجارت عمل می کنند. تمرکز اصلی یک آلبوم عکس خواهد بود که به یک عضو زن از یک خانواده تجاری هامبورگ مرتبط می شود، مردم و سایت های سنگاپور را قبل از 1868 به تصویر می کشد. این نمایشگاه به خاطرات چند ظرفیتی و مفاهیم بحث برانگیز چنین مجموعه تصاویر خصوصی که در حال حاضر بخشی از مجموعه عکس MARKK است، پرداخته است.

موزه به عنوان مکانی شناخته می شود با یک پتانسیل باز به روی قاب های جدید از منابعی که عکاسان می توانند مرزهای روایت را بر هم زنند، نمایشگاه در جستجوی احیای برداشت هایی است که از طریق مصرف عکسها شکل گرفته است، به ویژه در سناریوهایی که از عکس به عنوان ابزاری برای ثبت و اصلاح هویت ها و انباشت دانش و همچنین قدرت بر دیگران استفاده شده است. به عنوان تلاشی برای به چالش کشیدن این الگوها و فرمهای ارزشی، سوالات زیر مطرح شدند: چه نوع گذشته ای در عکس ها ثبت شده است؟ هدف از ساخت این سوابق چه بود؟ آیا عکس ها نمایندگی خاص خود را دارند؟ روند بایگانی داخل موزه چگونه معنی را اضافه و یا معنی را حذف و این در واقع امروزه برای بازیابی مجدد این مجموعه ها چه معنی دارد؟ مواجه تصویری با سوژه ها، ضرورت و معناهای اشاعه شده و به طور کلی با رواج به عنوان موضوع اصلی هشتمین سه ساله عکاسی هامبورگ در نظر گرفته شده است.

مضامین احتمالی شامل موارد زیر است:

شهرهای بندری

پرتره / بدن انسان

شبکه های تجارت جهانی / تعاملات تجاری

آلبوم های عکس به عنوان بایگانی تجربه

نتایج اقامت

این پروژه هنری در نمایشگاه بایگانی تجربیات ارائه خواهد شد که به عنوان بخشی از هشتمین سه گانه عکاسی هامبورگ در مه 2022 افتتاح می شود

ارائه کار در قالب یک گفتگوی هنرمند ، مکالمه یا اجرا در MARKK

ثبت نام در وب سایت MARKK ، وب سایت بنیاد فرهنگی فدرال و همچنین در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ما ثبت می شود.

آنچه این رزیدنسی ارائه می دهد:

پوشش هزینه های سفر، هزینه های مسکن و زندگی (حداکثر تا 9000 یورو)

دسترسی به منابع و بایگانی های موزه

یک محل کار در داخل موزه

پوشش هزینه های تولید در متن نمایشگاه (حداکثر تا 12000 یورو)

شرایط لازم برای برنامه

مفهوم و نتیجه پیش بینی شده در رابطه با تمرکز موضوعی (حداکثر 2 صفحه A4)

کاور لتر ، CV و پورتفولیو با نمونه های منتخب تمرین قبلی

اطلاعات تماس

آمادگی حضور در تمام مدت اقامت

کلیه مطالب درخواست باید حداکثر تا تاریخ 3 آگوست 2021 ارسال شود. برنامه های ارسال شده پس از این تاریخ مورد بررسی قرار نخواهند گرفت

شایستگی

هنرمندانی از سراسر جهان می توانند درخواست دهند

هنرمندانی که در همه اشکال هنری کار می کنند می توانند درخواست دهند

مهارت در کار با بایگانی عکس مردم نگارانه یک مزیت اضافی است

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: 3 آگوست 2021 ( 12 مرداد 1400)

چه کسی می تواند شرکت کند؟

همه هنرمندان از سراسر جهان می توانند شرکت کنند.

وب سایت فراخوان

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

گروه مجله نگاه فرد کلیه امور ترجمه تخصصی، تهیه پورتفولیو و انجام مراحل ثبت نام و در صورت داشتن هزینه ورودی، پرداخت ارزی را انجام می دهد. تنها کافیست به ما ایمیل بزنید در اسرع وقت راهنمایی های لازم داده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا