جشنوارهفراخوانفراخوان هنری

دوسالانه بین المللی مجسمه سازی Lih Pao

پنجمین جایزه بین المللی مجسمه سازی Lih Pao (تایوان)

جوایز دوسالانه بین المللی مجسمه سازی Lih Pao که برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ برگزار شد، در سال ۲۰۲۱ برمی گردد و مجسمه سازان از سراسر جهان را به ارسال آثار با موضوع Infinity (بی نهایت) دعوت می کند.

برنامه به صورت مرحله ای پیش می رود. ابتدا فایل های دیجیتال بررسی می شوند. سپس حداکثر ۳۰ اثر هنری برای ارسال مدل دعوت می شود. از این تعداد، پنج نفر برگزیده انتخاب می شوند و از پنج نفر دیگر برای ارسال اثر واجد شرایط جوایز مسابقه دعوت می شود.

سایز آثار نباید بیش از ۵۰ در ۵۰ در ۵۰ شود.

جوایز:

جایزه اول (۱): ۳۰۰۰۰ دلار ، جایزه و یک نشان افتخار.
جایزه تسای یون ( ۱): ۱۰۰۰۰ دلار ، یک جایزه و یک نشان افتخار.
جایزه سازمانی (۱): ۱۰۰۰۰ دلار ، جایزه و یک نشان افتخار.
جایزه تعالی (۲): ۵۰۰۰ دلار ، جام جایزه و گواهی تقدیر.
افتخار آفرینی (۵): ۲۰۰۰ دلار و گواهی تقدیر.

از برندگان جایزه اول ، جایزه Tsai Yun ، Enterprise و Prize for Excellence برای شرکت در مراسم اهدای جوایز دعوت شده و برای یک خوابگاه سه روزه و دو شبه رایگان (کوپن) کمک هزینه دریافت می کنند، همچنین بلیط هواپیما دریافت می کنند: ۵۰۰ دلار برای سفر در آسیا و ۱۰۰۰ دلار برای سفر به بقیه جهان.

شرکت کنندگان باید زیر ۵۰ سال باشند. هر متقاضی داخلی و بین المللی متولد شده پس از ۱ ژانویه ۱۹۷۰ (شامل) واجد شرایط شرکت در این رویداد هستند. اثر ارسالی باید از مواد مناسب برای نمایشگاه دائمی ساخته شود.

مطابق قانون مالیات بر درآمد جمهوری چین، یک برنده تایوانی برای جوایز مسابقه خود ۱۰٪ مالیات بازپرداخت و ۱٫۹۱٪ حق بیمه درمان مکمل پرداخت می کند. اتباع غیر ROC باید ۲۰٪ مالیات بازپرداخت پرداخت کنند. هزینه های حواله از مبلغ جایزه کسر می شود. برگزارکنندگان بسته به شرایط واقعی ممکن است موارد جایزه را کم یا زیاد کنند.

از برندگان جایزه اول ، جایزه Tsai Yun ، Enterprise Award و Prize for Excellence برای شرکت در مراسم اهدای جوایز دعوت شده و برای یک محل خواب سه روزه و دو شبه رایگان (کوپن) و بلیط هواپیما یارانه: ۵۰۰ دلار برای تور آسیا و ۱۰۰۰ دلار برای سفر به بقیه جهان.

هزینه شرکت در رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۰ اکتبر ۲۰۲۰ ( ۹ آبان ۹۹ )

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید: http://www.lihpao.org.tw/en/sculpture

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا