فراخوانفراخوان عکاسی

جایزه بورس تحصیلی عکاسی تیموتی آلن

تیموتی آلن متولد ۱۹۷۱ در انگلیس است در سال ۲۰۱۶، آلن یک جایزه بورس تحصیلی عکاسی با اداره رسانه های دولتی شارجه ایجاد کرد. هر ساله جوایز بورس تحصیلی Timothy Allen (TAPSA) به ۵ عکاس از سراسر جهان اعطا می شود و شامل یک سفر ۱۰ روزه به امارات متحده عربی برای همکاری با آلن است.

 

باعث خوشحالیست که افتتاحیه جایزه بورس تحصیلی Timothy Allen این سال (TAPSA) را برای همه عکاسانی که علاقمند به عکاسی مسافرتی و مستند هستند اعلام می شود.

این جایزه به مجموع ۵ عکاس ارائه خواهد شد که به مجموعه ای از عکس هایی که بهترین کار خود را در طی ۳ سال گذشته نشان می دهند وارد شده اند. این نمونه کارها تا ۱۰ تصویر می تواند شامل یک یا چند داستان از حداقل ۵ عکس، یک انتخاب از تصاویر تک یا هر دو تصاویر تک و یک داستان با هم.

آثار ارسالی توسط خود تیموتی آلن قضاوت خواهند شد. وی به دنبال آن دسته از عکاسان هستم که ابتکارات و اصالت بیشتری را به نمایش گذاشتند و همچنین برتری عکاسی در ساخت تصویر و گفتن داستان را نشان دهند.

اعلامیه ۵ دریافت کننده بورس تحصیلی در حدود ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۸ صورت می گیرد

هر تصویر باید به عنوان عکاسی سفر یا عکاسی مستند باشد. حداکثر ۱۰ تصویر را وارد کنید که مجموعهای از پروژهای را تشکیل میدهند که به نظر شما بهترین نشان دهنده نمایندگی وسیع از سفر یا کارهای مستند شماست.

الزامات تصویر: فرمت JPG؛ حداقل ۲۷۰۰ پیکسل در امتداد وسیعترین قسمت با حداقل اندازه فایل ۲ مگابایت و حداکثر ۵ مگابایت در اندازه فایل.

پنج برنده، یک بسته سفر ۱۰ روزه به شارجه، امارات متحده عربی از جمله محل برگزاری کارگاه آموزشی پنج روزه خود را، که در روز جمعه ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ آغاز می شود، دریافت خواهند کرد. برندگان همچنین به جشنواره Xposure مراجعه و جلسات سمینار و جلسات در طول روزهای جشنواره ۲۱st – 24 نوامبر ۲۰۱۸ شرکت می کنند. برندگان همچنین همراه با تیموتی آلن برای همه وظایف و رویدادهای خصوصی در طول جشنواره پیوسته و کار خود را در صحنه عمومی در صحنه نمایشگاه Xposure انجام می دهند.

شرکت در این رقابت رایگان است

آخرین مهلت ارسال آثار : ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ ( ۱۶ شهریور ۹۷)

برای ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا