فراخوانفراخوان گرافیک

کنفرانس رسانه خلاق PDP 2019

کنفرانس رسانه خلاق PDP 2019 در حال حاضر برای ثبت نام سال جدید باز شده است! ۱۱ همین دوره کنفرانس بین المللی PDP با افتخار از شما دعوت می کند تا در نمایشگاه پوستر و نمایشگاه های عکاسی این سال شرکت کنید.
موضوع “جذب” هیچ پاسخ پیش بینی شده ای در مورد چگونگی مصرف محتوا توسط یک فرد را القا نمی کند. در عوض، مجموعه ای از سوالاتی را پیشنهاد می دهد که به ما در درک این فرآیند خلاقانه کمک می کند و چگ.نه چیزهایی که دریافت می کنیم در اخر به شناخت اینکه چه کسی هستیم می رسند.

دسته بندی ها عبارتند از:

• آثار هنری
• عکاسی تکی/ سری

ملزومان ارسال آثار:

هنر گرافیک
پوسترها باید در قالب PDF ارائه شوند. اندازه هر فایل جداگانه محدود به ۵ مگابایت است. هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۳ پوستر را ارسال کند. پوسترها در چاپگر Riso چاپ می شوند. اندازه کاغذA3  و ۴۲۰ × ۲۹۷ میلی متر است. کاغذ سفید و بدون کاور است. لازم است حاشیه امن ۱۵ میلی متری را در امتداد تمام چهار قسمت آثار هنری قرار دهید. پوسترها کوچک یا ویرایش نخواهند شد بنابراین آثار هنری شما باید در حاشیه های داده شده قرار داشته باشند. رنگهای کار محدود به رنگهای زیر می باشند : قرمز (Riso نام رنگ: قرمز؛ کد هگزادسیمال: #FF665E )؛ آبی (Riso نام رنگ: متوسط ​​آبی؛ کد هگزادسیمال: #۳۲۵۵A4 )؛ سیاه (Riso نام رنگ: سیاه؛ هگزادسیمال کد: #۰۰۰۰۰۰ ). توجه داشته باشید! استفاده از رنگ های دیگر مجاز نیست.

عکاسی تک / سری
عکس باید در قالب JPG ارسال شود. هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۳ عکس تک ارسال کند. مجموعه عکس باید شامل ۴ تا ۸ عکس در قالب JPG باشد. هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۲ مجموعه عکس را بدون توجه به اینکه قبلا عکس های تک ارسال کرده نیز ارائه دهد.

۱۱ همین دوره کنفرانس رسانه خلاق PDP 2019 برای ۱۰ تا ۱۳ اکتبر سال ۲۰۱۹ در Svilara در Novi Sad، صربستان برنامه ریزی شده است.

هزینه ثبت نام: رایگان

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۵ جولای ۲۰۱۹ ( ۲۴ تیر ماه ۹۸)

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید:

http://www.pdp.rs

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا