فراخوانفراخوان هنری

فراخوان کمک هزینه Alpine 2019

فراخوان کمک هزینه Alpine ، یک سرمایه گذاری غیر انتفاعی برای ترویج فرهنگ و هنر، در حال حاضر پذیرش اثار هنرمندان برای جایزه هنری ۲۰۱۹ برای بهترین پاسخ های هنرهای تجسمی به  “هویت” موضوع سمپوزیوم سالانه انجمن علمی ۲۰۱۹ می دهد. هر ساله در رشته های نوشتن، هنرهای تجسمی و تئاتر به بهترین آثار مربوط به موضوع سال جوایزی اهدا می شود.

موضوع سمپوزیوم سالانه انجمن علمی سال ۲۰۱۹ “هویت” است.

سه دسته متفاوت وجود دارد:

• نوشتن
• هنرهای تجسمی
• تئاتر

نوشتن
تمام ژانرهای مجاز است. حداکثر ۲۵۰۰ کلمه در هر ورودی. محدود به ۱ ورودی به ازای هر نفر. متن نباید قبلا در جایی چاپ و یا انتشار یافته باشد. نباید در هیچ مسابقه دیگری شرکت کرده و یا آنلاین منتشر شده باشد.
اسناد و مدارک توسط داور سرپرست جان برنساید و همچنین کاترین راندل و جیلیان کلارک بررسی خواهند شد. یک لیست طولانی از ۱۰۰ مدرک در تاریخ ۱۵ ماه مه منتشر خواهد شد، و پس از آن یک لیست کوتاه از ۲۵ روز اول ژوئن و برندگان در ۱۵ ژوئن منتشر خواهد شد.

هنرهای تجسمی
همه رسانه های تصویری می توانند شرکت کنند، بدون محدودیت، نقاشی، مجسمه سازی، دیجیتال، و اینستالیشن و …. محدود به ۱ ورودی به ازای هر نفر. مطالب باید شامل تصاویر مناسب یا ویدیو و جزئیات کار باشد.
آثار منتخب از طریق ایمیل مطلع خواهند شد.

تئاتر
با هدف تشویق نویسندگان تئاتر در آغاز کار خود برای کشف و تحقق ایده های فلسفی با استفاده از شکل های دراماتیک به هدف می پردازد. یک نمونه دیالوگ حداقل ۱۰ صفحه (یک بازی قبلی هم خوب است) و یک پیشنهاد کوتاه از کار منتخب نویسنده مربوط به موضوع “هویت” (۲ صفحه حداکثر، یک پاراگراف هم خوب است).
انتظار می رود برنده از ماه مه تا ۳۱ ژوئیه یک اسکریپت تکمیل کند، که اجازه می دهد تا قبل از خواندن در سوئد، آماده سازی و تمرین شود. نوشته های منتخب از طریق ایمیل مطلع خواهند شد. نمایشنامه نویس جوان جسیکا سوئیل داوری راجع به قضاوت و قرائت برنده جایزه را بر عهده خواهد داشت.

برنده و دو نفر از طرفداران دعوت شده برای حضور در سمپوزیوم سالانه انجمن علمی Alpine در Fjällnäs، سوئد.

جوایز زیر اهدا خواهد شد:

نوشتن
برنده جایزه نقدی ۱۰،۰۰۰ پوند را دریافت می کند و با جایزه توسط جان بوینساید شاعر عرضه می شود. ۳۰۰۰ پوند به جایگاه دوم، ۲۰۰۰ پوند به سومین جایزه .

هنرهای تجسمی
برنده ۲۰۰۰ پوند و ۱۰۰۰ پوند بیشتر برای حمل و نقل و نصب قطعه برنده دریافت می کند.

تئاتر جایزه ۳۰۰۰ پوند به اضافه یک خوانش تمرینی در سمپوزیوم سالانه خواهد بود. علاوه بر این، برنده و ۲ نفر دیگر دعوت به شرکت در سالن سمپوزیوم سالن المپیک در Fjällnäs، سوئد خواهند شد.

هیچ هزینه ورودی برای شرکت وجود ندارد!

آخرین مهلت ثبت نام: ۱ آپریل ۲۰۱۹ ( ۱۲ فروردین ۹۸)

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید

https://alpinefellowship.com/2019/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا