فراخوانفراخوان گرافیکنقاشی و طراحی

فراخوان هنری نوردآرت ۲۰۱۹

فراخوان هنری NordArt 2019، مسابقه هنری و نمایشگاهی که توسط Kunstwerk Carlshütte در آلمان برگزار شده است، را دعوت کرد تا هنرمندان از سراسر جهان برای ارائه کار خود دعوت کنند.

Kunstwerk Carlshütte یک نهاد فرهنگی غیر انتفاعی است و  به صورت سالانه از سال ۱۹۹۹ نمایشگاه ArtArt NordArt را برگزار می کند با حدود ۲۰۰ هنرمند انتخاب شده از سراسر جهان. NordArt به عنوان یک انجمن بین المللی برای آموزش و تبادلات فرهنگی، خود را متعهد به افزایش تفاهم متقابل از طریق زبان هنر کرده است.
هرساله، نمایشگاه توسط مدیر ارشد Wolfgang Gramm با تنظیم اولویت های جدید و باز تعریف دوباره خود، طراحی می شود، NordArt در میان بزرگترین نمایشگاه های هنر معاصر در اروپا قرار دارد.

آثار در زمینه های زیر ارائه شود:

• نقاشی
• گرافیک
• عکس
• ویدئو
• مجسمه سازی
• هدف – شی
• اینستالیشن
• اجرا (پرفورمنس)
• دیگر

الزامات ارسال:

۱٫ فیلدهای متنی را با اطلاعات شخصی پر کنید و رزومه کاری خود را آپلود کنید (فایل ورد یا پی دی اف حداکثر ۱ مگابایت).
۲٫ مواد اضافی (اختیاری): متن، مقالات، بررسی (فایل ورد یا PDF، حداکثر ۱MB).
۳٫ زمینه را انتخاب کنید (نقاشی، مجسمه سازی، اینستالیشن، عکس، و غیره). انتخاب چندگانه ممکن است.
۴٫ آپلود تصاویر از آثار هنری، که می تواند در NordArt نشان داده شود است: ۱۰ فایل (۱ MB حداکثر حجم فایل ، فرمت: JPG، GIF، PNG، PDF)، پر کردن زمینه متن با اطلاعات . فیلد “لینک وب”: لینک برای کار ویدیو یا فایل تصویر.

انتخاب هنرمندان در پایان فوریه ۲۰۱۹ توسط هیئت داوران برگزار می شود. داوران انتخابی متشکل از مربیان، هنرمندان، مورخ هنری و هیئت نظارت و مدیریت است. لیست هنرمندان دعوت شده در ابتدای ماه مارس ۲۰۱۹ در وب سایت فراخوان به صورت آنلاین منتشر می شود. علاوه بر این، تمام هنرمندان دعوت شده از طریق ایمیل یا پست مطلع خواهند شد و از آنها خواسته می شود که مشارکت خود را تأیید و اسناد را برای کاتالوگ ارسال کنند.

نمایشگاه سالانه پیش از سمپوزیوم NordArt بین المللی برگزار می شود. تقریبا ۱۰ هنرمند برای شرکت در این سمپوزیوم دعوت شده و کارهای بزرگ (مجسمه سازی، چیدمان، نقاشی) را برای NordArt کنونی ایجاد می کنند.

جایزه در ماه سپتامبر در طول “شب بلند نورها” اعلام خواهد شد و ممکن است در سال بعد به طور خودکار در NordArt شرکت کند، که در مراسم افتتاحیه برگزاری این مراسم برگزار خواهد شد.

هیچ هزینه ورودی برای این رقابت وجود ندارد!

آخرین مهلت ثبت نام : ۳۰ نوامبر ۲۰۱۸ ( ۹ آذر ۹۷)

جایزه NordArt به ارزش ۱۰،۰۰۰ یورو از سال ۲۰۱۰ توسط هانس جولیوس و یوهاناه اهلمان (گروه ACO) حمایت می شود. هر سال یک هنرمند با هدف حمایت از صحنه هنر و فرهنگ اهدا می شود.

بازدید کنندگان NordArt می توانند به هنرمند مورد علاقه خود رای دهند. ۳ جایزه انتخاب عمومی در ماه سپتامبر در “شب بلند لامپ” اهدا خواهد شد. همه آرا در هفته قبل از اعلام اعلام می شود. ۳ هنرمند برنده مطلع خواهند شد و به مراسم افتتاحیه دعوت می شوند. هر جایزه به ارزش ۱۰۰۰ یورو است. سه برنده دعوت شده است تا دوباره در NordArt در سال بعد شرکت کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد رقابت NordArt 2019 و یا ارسال آثار خود به وب سایت فراخوان مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

    1. در توضیحات این فراخوان برای هر بخش کامل نوشته شده است هر فستیوال شرایط متفاوت خود را دارد. اکثرشان از طریق سایت جشنواره فرم ثبت نام پر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا