فراخوانفراخوان هنری

فراخوان رقابت دانش‌آموزی Bow Seat Ocean Awareness

فراخوان رقابت دانش‌آموزی Bow Seat Ocean Awareness در سال ۲۰۱۹

فراخوان رقابت دانش‌آموزی آگاهی درباره اقیانوس اطلس در سال ۲۰۱۹ با مضمون تجسم آینده (حضور آینده) برای ورود شرکت‌کنندگان از سراسر جهان اعلام شده است.

شرکت‌کنندگان دعوت به خلق اثر درباره گونه‌ها، مکان یا سیستم ساحلی/ دریایی که به علت تغییرات آب و هوایی در معرض تهدید، تغییر یا از دست رفتن قرار خواهند گرفت، شده‌اند. تأثیرات تغییرات اقلیمی، از ارگانیسم تا اکوسیستم، بر اقیانوس ما چیست؟

در مجموع بیش از ۵۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۹ جایزه اعطا خواهد شد. برندگان جایزه طلا، نقره و برنز، و برندگان لوح تقدیر در هر بخش از رقابت اعلام خواهند شد. برندگان سایر جوایز خاص نیز اعلام خواهند شد.

از دانش‌آموزان سراسر جهان در دعوت به شرکت می‌شود. آثار هنری بصری، شعر، نثر، فیلم، و موسیقی قابلیت شرکت در رقابت را دارند.

تغییرات آب و هوایی ایجاب می‌کند که ما درباره گذشته، حال و آینده به طور همزمان فکر کنیم. امروزه به دلیل اقدامات پیش از این بشر، اقیانوس ما در معرض تهدیدهای جدی و سرنوشت‌ساز قرار گرفته است. در حال حاضر، هر اقدام – یا انفعال – هر روزه ما بر آینده جوامع و سیاره آبی ما تأثیر می‌گذارد. تأثیرات تغییرات اقلیمی چیزی نیست که برای نسل‌های آینده اتفاق بیفتد- این موضوع اکنون در حال اتفاق افتادن است؛ این موضوع در حال اتفاق افتادن برای ماست. ما چه چیزی را از دست می‌دهیم؟ از گذشته چه می‌توانیم بیاموزیم و اکنون چه گام‌هایی برای ایجاد یک آینده پایدار و درست می‌توانیم برداریم؟

آثار ارسالی بر مبنای موارد زیر داوری می‌شوند:

  • تا چه میزان توانسته‌اند به مضمون سالانه رقابت بپردازند
  • صدای هنری، اصالت و تخیل
  • مهارت ساخت اثر شامل کیفیت، تکنیک، توجه به جزئیات و دقت در مسائل ارتباطی
  • رعایت الزامات ارسال اثر مسابقه (از قبیل طول، نوع فایل و غیره)

Bow Seat یک سازمان غیرانتفاعی واقع در ماساچوست آمریکاست که فضای نوآورانه‌ای برای نوجوانان فراهم می‌کند تا درباره اقیانوس ما ارتباط برقرار کرده یا اثر خلق نمایند. فعالیت در زمینه آموزش علم و هنر و برنامه‌ریزی برای اعطای جایزه، بر تفکر خلاق و اکتشاف جهان طبیعت تأکید می‌کند.

شرکت در این رقابت رایگان است.

مهلت ارسال آثار: ۱۷ ژوئن سال ۲۰۱۹ ( ۲۷ خرداد ۹۸)

زمان اعلام نتایج: ژانویه سال ۲۰۲۰

وب‌سایت فراخوان:

https://contestwatchers.com/2019-bow-seat-ocean-awareness-student-contest/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا