فراخوانفراخوان هنری

رقابت هنر معاصر (Wells Art (WAC

جوایز معاصر هنرهای معاصر (Wells (WAC یک مسابقه بین المللی برای هنرهای تجسمی معاصر است که قبلا حضور زیادی در دنیای هنر لندن داشته و هنرمندان را از نقاط مختلف استرالیا، آذربایجان، هند، ایتالیا، کره، ژاپن و ایالات متحده گردآورده است.

جوایز هنری WAC با هدف ایجاد چالش و گفتگو در رابطه با مرز رشته های هنرهای تجسمی ملی و بین المللی برگزار میشود.

آثار در محل جدیدی هیجان انگیز، کلیسای ولز، در قلب کوچکترین شهر انگلستان، نمایش داده می شود. این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ ژوئیه تا ۱۱ آگوست ۲۰۱۹ برگزار می شود و کسانی که انتخاب می شوند طیف گسترده ای از جوایز شامل جایزه نقدی، جوایز نمایشگاهی و فرصت های توسعه حرفه ای را دریافت میکنند.

هنرمندان ممکن است تا ۴ اثر وارد شوند.

آثار ارسالی می تواند هر نوع رسانه ای باشد مانند نقاشی، مجسمه سازی، طراحی، چاپ، عکاسی، چیدمان و یا ویدئو. سازمان برگزار کننده امکان پشیمانی از اثار دیجیتال را ندارد مگر اینکه خود هنرمند بتواند کار دیجیتال را نمایش دهد و تمام تجهیزات لازم توسط هنرمند ارائه شود (مثلا: مانیتور، صفحه نمایش، دستگاه پخش DVD، هدفون و غیره).
هیچ محدودیتی در اندازه کار وجود ندارد.

هزینه ورود دانشجویان ۱۲ پوند برای هر کار است و دیگر هنرمندان ۱۵ پوند برای هر کار.

جوایز زیر اهدا خواهد شد:

• جایزه RK Harrison به مبلغ ۲،۰۰۰ پوند برای یک هنرمند
• جایزه نمایشگاه گالری JGM: تا ۴ هنرمند، از جمله هنرمندان بین المللی، برای شرکت در نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ در گالری JGM در قلب لندن انتخاب خواهند شد.
• Parker Harris جایزه مارتینینگ: پارکر هریس یک جلسه مربیگری یک به یک را پوشش می دهد که تمام جنبه های پیشرفت حرفه ای را به یک هنرمند منتخب ارائه می کند.
• ChubbBullius جایزه مردم: توسط بازدید کنندگان از نمایشگاه انتخاب شده است.
• جایزه هنر نسل بعدی: اندلی هنر افتخار دارد که جایزۀ هنر نسل بعدی را معرفی می کند، با شناخت و حمایت از هنرمند بااستعداده  تا ۳۰ ساله. جایزه شامل یک نمایشگاه انفرادی دو هفته ای در گالری است که از جمله دیدگاه خصوصی و پشتیبانی رسانه های اجتماعی است. مشاوره و راهنمایی در مورد کار با گالری، آموزش و توسعه هنری نیز ارائه خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۵ می ۲۰۱۹ ( (۲۵ اردیبهشت ۹۸)
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا