جشنوارهفراخوانفراخوان فیلم

جشنوارۀ فیلم Overcome 2018

گروه مادیفایر اقدام به اعلام فراخوان دریافت آثار برای جشنوارۀ فیلم Overcome 2018 ، و از هنرمندان و فیلمسازان سراسر جهان دعوت به مشارکت می کند.

جشنوارۀ فیلم  ۲۰۱۸ Overcome محلی برای تمامی داستان پردازان، فیلم سازان و هنرمندان است تا داستان های خود در خصوص بقاء در شرایط سخت و چیرگی بر دشوارها را برای جهانیان بازگو کنند. تمرکز این جشنوارۀ فیلم بر ایجاد فرصتی برای شنیده شدن صدای بازماندگان و فراهم آوردن محیطی برای به اشتراک گذاری تجربیات زیستۀ این افراد و امید بخشی به دیگران است.

از آنجائیکه هدف این جشنوارۀ فراهم آوردن شرایطی برای شنیده شده صدای بازمانگان و نجات یافتگان است، درعوضِ اعطای تقدیر نامه از اهدای جوایز نقدی در آن صرفنظر شده است.

از تمامی علاقمه مندان دعوت می شود تا در این جشنواره با آثار خود در یکی از قالب های انیمیشن، داستانی و غیرداستانی، فیلم های شاعرانۀ سمعی و بصری و تجربی شرکت کنند.

جشنوارۀ فیلم  ۲۰۱۸ Overcome علی الخصوص از آثار افرادی استقبال می کند که قصد دارند از تجربیات خود از فائق آمدن بر دشواریها، بیماری ها، ناتوانی ها و یا هر عامل دیگری شخن بگویند که در رشد و اعتلای شخصیشان نقش داشته و آنها را قدردان حیات خود ساخته است.

جشنوارۀ فیلم Overcome رویدادی بین المللی است که از تمامی افراد از اقصی نقاط جهان برای شرکت دعوت و به گرمی استقبال می کند.

 

آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۹ شهریور ۱۳۹۷)

تاریخی احتمالی اعلام نتایج: ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۳ مهر ۱۳۹۷)

هزینۀ ورود به جشنواره:

برای ورودی های ارسالی در تاریخ

مهلت ابتدایی ۱۰ دلار

مهلت عادی ۱۵ دلار

مهلت انتهایی ۲۰ دلار

تمدید مهلت ۲۵ دلار

 

تقویم برگزاری جشنواره:

شروع به کار جشنواره: ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷

مهلت ابتدایی: ۳۱ ژانویه ۲۰۱۷

مهلت عادی: ۳۱ مارس ۲۰۱۸

مهلت انتهایی: ۳۰ ژوئن

تمدید مهلت: ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸

تاریخ اخطاریه: ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸

برگزاری رویداد: ۲۳ تا ۲۹ اکتبر ۲۰۱۸

 

قوانین و مقررات:

هنرمندان باید تنها آثار خود را از طریق پلتفرم های ارائه شده ارسال کنند. اسامی برندگان از طریق ایمیل اعلام خواهد شد. جشنوارۀ فیلم Overcome از پذیرش آثار ذیل معذور است: اثری که شخص ارسال کنندۀ آن مؤلف و دارندۀ حق تکثیر آن نیست، آثار توهین آمیز، غیرقانونی، تبعیض آمیز یا آسیب زا و نیز هر اثری که اطلاعات شخصی و تصویرِ هر فرد را بدونِ کسب اجازۀ کتبی از او برملاء سازد. هر چیزی که راحت نباشید تا به ما اجازه دهید برای عموم پخش کنیم. ارسال آثار به معنای مطالعه و پذیرش تمام قوانین و مقررات این جشنواره است. لطفا از این امر آگاه باشید که در صورت انتخاب فیلم شما برای شرکت در جشنواره، از شما خواست خواهد شد تا برای فیلم خود زیرنویس انگلیسی ارائه دهید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به سایت فراخوان مراجعه کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا