فراخوانفراخوان فیلم

جشنواره فیلم کوتاه وان اسکرین ۲۰۱۸

 

یک برنامه تلویزیونی “The One Club for Creativity” که یک جشنواره فیلم کوتاه است، و فیلمسازان را از هر دو صنایع تبلیغاتی و فیلم های تجاری دعوت به شرکت در این رقابت می کند. در حال حاضر در سال هفتم، جشنواره با هدف ایجاد خلاقیت خلاقانه، با امید به تقویت همکاری بیشتر در هنرهای خلاق، به دنبال دارد.

این جشنواره بر روی تمام اشکال و جنبه های فیلم های کوتاه – داستانی، کمدی، پروژه های اشتیاق، آگهی های بازرگانی، محتوای برند، ویدیو های موسیقی، کارهای ویژه، انیمیشن، صدا، طراحی پوستر فیلم، توالی های عنوان، و غیره – تمرکز دارد و ماموریت دارد جشن و جایزه فیلمسازانی که در هر دو فیلم و صنایع آگهی کار می کنند بدون محدودیت و آزادی هنری کامل، همه در یک صفحه نمایش.

الزامات ارسال:

هنگام ارسال لطفا لینک کار خود را در خط اول خلاصه ای خود قرار دهید.
برای اهداف قضایی یک لینک یوتیوب یا vimeo ارائه کنید.

• FILM – فیلم ها باید بین ۱ ژانویه ۲۰۱۵ و ۱۶ نوامبر ۲۰۱۷ تکمیل شوند یا در ابتدا پخش شوند، فیلم نباید بیش از ۱۵ دقیقه طول بکشد. اگر فیلم شما فیلم غیر انگلیسی است باید زیرنویس انگلیسی داشته باشد. تمام نوشته هایی که حاوی موسیقی هستند باید مجوز برای استفاده از آن داشته باشند.

• تصاویر دیجیتال – jpeg با وضوح بالا، حداکثر ۵ مگابایت، حالت رنگی RGB، طولانی ترین حد ۵۰۰px دقیقه.

• VIDEOS – فایل MOV یا MP4، تمام ویدیوها باید در فرمت HD 16 x 9 ارائه شوند، رزولوشن ۱۹۲۰x1080 با رزولوشن حداقل (حداقل ۱۲۸۰ × ۷۲۰)، H264، کمتر از ۲۵۰MB باشد.

اعضای مجاز به استفاده از مجوز One Club برای استفاده از مواد ارسالی برای استفاده تبلیغی در خواص آنلاین خود می باشند.

تمام نوشته های OneScreen توسط یک هیئت منصفه از متخصصان صنعت برتر قضاوت خواهد شد. انتخاب برندگان در نمایشگاه شهر نیویورک نشان داده خواهد شد. OneScreen حرفه ایان صنعت تبلیغات را فرصتی برای نمایش فیلم شخصی و کارهای ویدئویی خود را به یک هیئت منصفه از همتایان خود در هر دو تولیدات تبلیغاتی و تولید فیلم می دهد.

انتخاب برندگان در نمایشگاه شهر نیویورک، برنامه ریزی شده برای فوریه ۲۰۱۹ نشان داده خواهد شد.

هزینه ورود

• هزینه ثبت نام اولیه تا ۳۱ اکتبر ۱۵ دلار است.
• هزینه ثبت نام دائمی تا ۸ نوامبر، ۱۷۵ دلار است.
• هزینه ثبت نام تا تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۱۸ ۲۰۰ دلار است.

برای ثبت نام و کسی اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا