فراخوانفراخوان گرافیک

جایزه طراحی دیجیتال دستاوردهای Adobe

جوایز موفقیت آمیز طراحی Adobe Design Award جایزه جهانی طراحی دیجیتال است. جشنی خلاقانه که منعکس کننده همگرایی قدرتمند از تکنولوژی و هنرهای خلاقانه است. جوایز Adobe در حال حاضر برای همه سازندگان جوان مشتاق که در سن بیش از ۱۸ سالگی هستند باز هستند.

رقابتی که نشان دهنده پروژه های فردی و گروهی با نرم افزار خلاق نرم افزار Adobe پیشرو در صنعت، افتخاردارد با استعداد ترین و امیدوار کننده های طراحان گرافیک، عکاسان، تصویرگران، انیماتور، فیلمسازان، توسعه دهندگان و هنرمندان کامپیوتر را معرفی کند.

شش دسته بندی وجود دارد:

• عکاسی – آثار مناسب عبارتند از یک تصویر یا مجموعه ای از تصاویر مرتبط که در طبیعت عکاسی شده. می تواند شامل (اما نه محدود به) انتزاعی، چشم انداز، پرتره، پروژه های ویرایش تصویر و غیره

• ویدئو – آثار مناسب شامل مثال های سینمایی یا زنده هستند که توانایی استفاده از ابزارهای Adobe در روند ویرایش ویدئو پس از تولید را نشان می دهند. آثار ممکن است شامل هر ترکیبی از گرافیک کامپیوتری، جلوه های بصری و یا تولید تصاویر دیجیتال باشد.

• تصویرسازی  – آثار مناسب عبارتند از: تصاویرسازی انتزاعی، تصویرسازی های سرمقاله ای که برای انتقال اطلاعات یا روشن ساختن مفاهیم استفاده می شود، اما محدود به آنها نیست. تصویر روایت (شامل مجموعه ای تا ۱۰ تصویر برای کتاب).

• انیمیشن – آثار مناسب عبارتند از: انیمیشن های روایت شخصیتی یا پویا با هر ترکیبی از گرافیک کامپیوتری، جلوه های بصری، انیمیشن متن و یا تولید تصاویر دیجیتال از تصاویر کشیده شده.

• چاپ / گرافیکی – آثار مناسب عبارتند از یک عکس واحد یا مجموعه ای از ۱۰ تصویر مرتبط. تصاویر باید در طبیعت گرافیکی باشند و میتوانند (اما لازم نیست) اجزای تصویری باشند. مثالها و یا تصاویری از محصولات ۳D و بسته بندی آنها – از جمله طرح های مسطح برای جعبه های محصولات، برچسب ها، کیسه ها، کالاهای تجاری و یا گرافیک دیواری – نیز گنجانده شده است.

• محصولات دیجیتال و تجارب – ورودی های مناسب شامل طرح هایی هستند که به وسیله یک مرورگر بر روی یک کامپیوتر، یک دستگاه دستی و یا ترکیبی از سطوح متصل و مدل های تعامل مرور می شود.

این کار باید در ابتدا (۵۰٪ یا بیشتر) با ابزارهای Adobe که در هر رده قرار دارد ایجاد شود و با درخواست های قوی همراه با فایل های اصلی دیجیتال در نرم افزار Adobe همراه باشد.

از ادوبی XD در ورودی خود استفاده کنید (در هر رده!) و در سال جاری برای به رسمیت شناختن بیشتر در حال اجرا هستید. تیم ادوبی XD یک جایزه ویژه را به یک رهبر آینده طراحی و آوردن آنها به ادوبی MAX برای تجربه همه چیز XD! در نظر گرفته شود، فقط …

۱٫ XD را به عنوان “ابزار” در پروژه Behance خود اضافه کنید
۲٫ یک لینک به نمونه اولیه XD خود اضافه کنید

شما می توانید ۳ ورودی منحصر به فرد را در هر رده رقابت ارسال کنید. هر ورودی که ارسال میکنید باید در میان دسته ها منحصر به فرد باشد. نوشته های تکراری حذف خواهند شد.

پروژه های ارسال شده نباید قبل از ۱ می ۲۰۱۸ ایجاد شوند.

آثار ارسالی توسط یک پنل جهانی متنوع حرفه ای خلاق بررسی خواهد شد.

معیارهای ارزیابی:

• اصالت – اصالت پروژه و برتری خلاقانه
• اثربخشی – اثربخشی در انجام یک هدف ارتباطی
• محصولات Adobe – مهارت های کاربردی در استفاده از محصولات Adobe به این اهداف نشان داده شده است

هیچ هزینه ورودی برای شرکت وجود ندارد!

جوایز:

برگزیدگان به عنوان استعدادهای برتر آدوبی در سال ۲۰۱۹ انتخاب می شود. همراه با اشتراک فضای کلود از آدوبی و یک دسترسی ویژه ۱۲ ماه از محصولات آدوبی می دهد. تیم ادوبی XD یک جایزه ویژه را به یکی از رهبران آینده طراحی و آوردن آنها به ادوبی MAX برای تجربه همه چیز XD در نظر گرفته است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ ( ۳۱ خرداد ۹۸)

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید

https://www.adobeawards.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا