فراخوانفراخوان هنری

فراخوان نمایشگاه بین المللی «پذیرش تفاوت‌هایمان» 2024 Embracing Our Differences

دربارۀ رقابت:

«پذیرش تفاوت‌هایمان» یک رقابت نمایشگاهی، داوری‌شده، سالانه و بین‌المللی است که به‌تازگی گشایش فراخوانِ خود برای دریافت آثار علاقمه‌مندان به شرکت در رقابت سال 2024 خود را اعلام‌کرده و همچون سال‌هایِ گذشته از تمامِ عکاسان، هنرمندان حرفه‌ای و تازه‌کار، اساتید و دانشجویان  دعوت می‌کند تا تفسیر خود از موضوعِ «اغنایِ حیات از طریقِ گوناگونی و شمول» را در قالب آثارهنری ارسال‌کند.

هنرمندان ابزار پرقدرتی برای برانگیختنِ تغیرات اجتماعی دراختیار دارند. بی‌آنکه حتی کلمه‌ای بر زیان بیاورند می‌توانند سبب روشنگری، آموزش و تاثیرگذاری بر تغییرات در سراسر جهان شوند. رقابت «پذیرشِ تفاوت‌هایمان» از هنرمندان دعوت می‌کند تا در ساختِ جامعه‌ای که در آن از تنوع و گوناگونی با آغوش باز استقبال و فردیت تجلیل و ستایش می‌شود مشارکت‌کنند. رسالتِ «پذیرشِ تفاوت‌هایمان» بکارگیریِ هنر به‌عنوان کاتالیستی برای آگاه‌سازی و ترویجِ ارزشِ تنوع و گوناگونی (در میان جوامع)، مزایایِ شمول و اهمیتِ ردِ نفرت و تبعیض به‌شکلی کنشگرانه است.

آثار منتخبِ نهایی جهت ورود به نمایش توسط گروهِ داوریِ سه نفره‌ای متشکل از هنرمندان حرفه‌ای، کیوریتورها و اساتید هنر و بر مبنایِ تعالیِ هنری و اصالت در انعکاسِ موضوع رقابت انتخاب می‌شوند.

داوران همچنین موارد زیر را در انتخاب آثار مدنظر قرار می‌دهند:

  • میزان تاثیرگذاری اثرهنری هنگامی‎که در ابعاد بزرگ بر تابلویی 9/4 در 8/3 متری برای نمایش در فضایِ خارجی نقش می‎بندد
  • شفافیت و سهولت در فهم موضوعِ اثر
  • نامعمول بودن و پرداختن اثر به موضوع رقابت به شکلی که پیشتر مورد کاوش قرار نگرفته‌است
  • توانایی اثر و پیام آن برانگیختنِ گفت‌و‌گوی بیشتر پیرامون موضوع رقابت

آثارهنری برنده ترکیبی از ادراکِ عمیقِ مدیوم و پیام هستند.

رقابت «پذیرشِ تفاوت‌هایمان» هرساله تصاویری در اندازۀ تابلوهای تبلغاتیِ شهری را به‌نمایش می‌گذارد و نمایش امسال نیز از اواسط ژانویه تا اواخر ماه مه 2024 در سه مکان در جنوب‌غربی فلوریدا در معرض دید عموم قرار خواهد‌گرفت.

واجدان شرایط:

هنرمندان، عکاسان، اساتید، آماتورها، دانشجویان همگی دعوت به شرکت در این رقابت هستند.

جوایز:

مبلغی معادلِ 3 هزاردلار در قالب سه جایزۀ جداگانۀ یک هزار دلاری به هر یک از برندگان دسته‌های «برترین اثر بزرگسال»، «برترین اثر دانشجویی» و «انتخابِ مردم» تعلق می‌گیرد. دو جایزۀ بخش «برترین اثر» از طرفِ گروه داوریِ سه‌نفرۀ متشکل از اساتید هنری اهدا و جایزۀ «انتخابِ مردم» از طرف بازدیدکنندگانِ نمایش تعیین می‌شود.

شرکت در این رقابت رایگان است!

آخرین مهلت ثبت نام: 5 اکتبر 2023 ( 13 مهر 1402)

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

گروه مجله نگاه فرد خدمات متعددی به هنرمندان و علاقه مندان ارائه می دهد از جمله کلیه امور ترجمه تخصصی، تهیه پورتفولیو و انجام مراحل ثبت نام و در صورت داشتن هزینه ورودی، پرداخت ارزی را انجام می دهد. در صورت تمایل می‌توانید از این خدمات ما استفاده کنید. تنها کافیست به ما ایمیل (fardmagazine@gmail.com) بزنید در اسرع وقت راهنمایی های لازم داده می شود.

در صورتی که تمایل دارید از فعالیت رایگان سایت ما حمایت کنید می توانید از طریق لینک حمایت مالی هر مبلغی که می خواهید واریز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا