دیزاینفراخوان

فراخوان مسابقه طراحی استعدادهای خالص

مسابقه استعدادهای خالص که توسط Koelnmesse و توسط ادکلن ایم برگزار می شود، یکی از شناخته شده ترین مسابقه بین المللی طراحی است که منحصراً برای طراحان آینده طراحی شده است.

در 18 سال گذشته ، در مجموع 502 محصول توسط 555 طراح از سراسر جهان در ادکلن به عنوان بخشی از نمایشگاه مسابقه ارائه شده است. بسیاری از این محصولات به مجموعه تولیدکنندگان معروف راه یافته اند.

دانشجویان و فارغ التحصیلان طراحی می توانند طرح های خود را برای اشیا معاصر و پایدار برای خانه در شش دسته وارد کنند:

 مبلمان

 لوازم خانگی

 روشنایی

 پوشش کف، کاغذ دیواری و منسوجات

 خانه هوشمند

بخش آشپزخانه برای دسته بندی محصولات زیر باز است:

 مفاهیم آشپزخانه

 مفاهیمی برای لوازم الکتریکی

 لوازم آشپزخانه و وسایل آشپزخانه

کارهای انفرادی و گروهی می توانند برای مسابقه وارد شوند.

هیئت داوران متخصص 20 اثر فعلی از دانشجویان بین المللی طراحی و طراحان جوان را معرفی می کنند.

شرایط ارسال:

قدمت طرح ها نباید بیش از یک سال باشد. ورود محصولات فقط به نمونه های اولیه محدود می شود که هنوز در تولید سری نیستند. حداکثر ممکن است در مرحله آماده سازی برای تولید سریال باشند. محصولات ارسالی ممکن است قبلاً در نمایشگاه های دیگر به نمایش درآمده یا در انتشارات به نمایش درآمده باشد هر شرکت کننده ممکن است حداکثر سه محصول وارد کند.

 محصول (های) ارسالی باید از قبل به عنوان یک مدل 1: 1 برای ارائه در نمایشگاه وجود داشته باشد. اگر اینگونه نباشد ، شرکت کننده می تواند تا زمان برگزاری نمایشگاه با هزینه شخصی یک مدل 1: 1 تولید کند. به طور انحصاری در مورد گروه محصولات لوازم آشپزخانه ، ورودی ها می توانند در قالب مدل های طراحی ارسال و به نمایش گذاشته شوند و بنابراین نیازی نیست که آنها به عنوان نمونه های اولیه وارد شوند.

معیارهای ارزیابی:

مفهوم کلی

اصالت طرح

کیفیت مفهومی و بینشی

عملکرد / قابلیت استفاده

کیفیت فرم و ارائه / پایداری

جایزه

سه برنده و یک جایزه مخاطب توسط Koelnmesse دعوت می شوند تا نمونه های اولیه خود را در نمایشگاه بین المللی ادکلن و مبلمان داخلی 2022 (17 ژانویه – 23 ژانویه) به جامعه متخصصان داخلی ارائه دهند ، فرصتی عالی برای ارائه خود به یک مخاطب حرفه ای گسترده در یک زمینه جذاب و کلاس بالا و تماس های اولیه با تولید کنندگان و نمایندگان رسانه ها را برقرار کنید.

هزینه های نمایشگاه و هزینه های سفر توسط Koelnmesse تأمین می شود.

16 نامزد باقی مانده در “دیوار نامزدها” که بخشی از نمایشگاه است ، معرفی می شوند. همه نامزدها و طرح های آنها از طریق سیستم عامل های دیجیتال گسترش یافته ادکلن و شبکه های تجاری و مطبوعاتی تبلیغات بالایی را دریافت خواهند کرد.

سه طرح برنده – که از جمله سایر موارد ، جایزه 1500 یورو ، 1000 یورو و 500 یورویی دریافت می کنند و در نمایشگاه عطر ادکلن اعلام می شود ، همچنین جایزه 500 یورویی جایزه مخاطبان.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: 15 سپتامبر 2021 ( 24 شهریور 1400)

چه کسی می تواند شرکت کند؟

دانشجویان و فارغ التحصیلان طراحی که بیش از سه سال پیش صلاحیت ندارند می توانند در مسابقه استعدادهای خالص 2022 ثبت نام کنند.

وب سایت مسابقه

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا