فراخوانفراخوان فیلم

فراخوان رقابت فیلمها-بیلبردهای هنری ۲۰۱۸

جشنواره فیلمهای هنری میزبانی مسابقه بین المللی بیلبورد هنر خود را برای سال ۲۰۱۸ با هدف تبلیغ و تبلیغ بیلبورد هنر و تشویق هنرمندان برای ایجاد هنر درگیر در واقعیت، دعوت از هنرمندان علاقه مند به هنر بیلبورد، به خصوص جوانان، برای آماده سازی آثار هنری اعلام می کند.

آثار هنری ارائه شده باید پاسخ های خلاقانه به موضوع رقابت سال جاری باشد: چه کسی زندگی ما را مدیریت می کند: ما خودمان، افراد دیگر یا الگوریتم ها؟ این شعار رقابتی می تواند به عنوان یک استعاره از تمام فرایندهایی که امروز در جهان اتفاق می افتد، عمل کند.

دنیای انسانی مجموعه ای از افراد است که گروه های کوچک، جوامع و کل جامعه انسانی را تشکیل می دهند. چه چیزی و چه کسی تصمیم می گیرد که ما چه چیزی هستیم و چه کاری انجام می دهیم؟ ما خودمان، با تصمیم گیری های روزمره و انتخاب راه های خود برای توسعه، خودمان را انتخاب می کنیم؟ سایر افراد، برای مثال همسایگان، خانواده، سیاستمداران و افراد مشهور که نظرات و ترجیحات خود را بر ما تحمیل می کنند؟ یا شاید شرکت هایی که از الگوریتم های بی روح استفاده می کنند تا زندگی ما را دنبال کنند و به طور غیرمستقیم اطلاعاتی را در مورد ما جمع آوری کنند، به ما بگویند چه کاری انجام دهیم، چگونه باید رفتار کنیم، چه باید بپوشیم، چه کسی باید رای بدهد، چه کسی دوست دارد، و چه کسی دوست ندارم آیا فضا برای افراد واقعی در جهان وجود دارد که ظاهرا هر فردگرایی را ستایش می کنند، اما در عین حال تلاش می کند تا تمام پدیده ها را شامل زندگی فردی، و آنها را به آمار و الگوریتم ها متصل کند؟ آیا توسعه، هر دو فرد و جمعی، ممکن است در همه در چنین جهانی ممکن است؟ آیا ما به رکود و کنترل همه جانبه محکوم هستیم؟ آیا زندگی در خارج از جعبه امکان پذیر است در چنین دنیایی؟ یا شاید راه دیگری وجود داشته باشد؟ شاید جواب شما را می دانید؟ چه کسی زندگی ما را کنترل می کند: ما خودمان یا …؟

راهنمای شرکت در جشنواره:

هنرمندان شرکت کننده در مسابقه دعوت شده اند تا یک اثر هنری (حداکثر سه قطعه) را تهیه کنند، هر روشی که برای شما مناسب است.

تدوین موضوع مسابقه در این کار نیازی نیست و هیچ تاثیری در ارزیابی کار هیئت منصفه نخواهد داشت. اگر شعر یا عبارت دیگر در کار استفاده شود، باید در زبان لهستانی یا انگلیسی بیان شود.

هر دو ورودی فردی و گروهی می توانند ارسال شوند.

فرمت کار رقابت باید ۴۹۸cm x 243cm (196 inches x 95.7 inches) در یک طرح افقی، ۱۰۰ dpi، cmyk، tiff باشد. برای شرکت در مسابقه، هنرمند باید یک فرم تکمیل فرم ارسال و یک پیش نمایش از کارهای ارسال شده را در قالب زیر ضمیمه کنید: ۳۰ سانتی متر x 14،۶ سانتیمتر (۱۱،۸ اینچ x 5. 7 اینچ) در یک افقی طرح بندی، ۷۲ dpi، jpg. هر فایل .jpg باید با نام و نام خانوادگی هنرمند نامگذاری شود. اگر آثار بیشتر ارسال شود، از شماره های ۱ تا ۳ علاوه بر نام و نام خانوادگی، مانند adam_smith_1، adam_smith_2، adam_smith_3 نیز استفاده کنید.

در این نقطه از مسابقه، فایل های کامل (سنگین) کارها را ضمیمه نکنید. برگزارکنندگان مسابقه پس از اعلام حکم هیئت منصفه با هنرمندان منتخب تماس خواهند گرفت تا بتوانند آثار نهایی را به چاپ برساند و در تابلوهای تبلیغاتی نمایش داده شوند.

آثار باید توسط ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۸، ساعت ۰۰:۰۰ CET ارسال شوند، از طریق پست الکترونیکی به آدرس: artmoves (at) tlen.pl توجه داشته باشید! همه کار می کند و فرم باید در یک ایمیل ارسال شود!

این آثار توسط هیئت داوران هیئت منصفه تشکیل شده از هنرمندان و مدیران که مقامات متخصص در هنر عمومی را به رسمیت شناخته اند، ارزیابی خواهند شد.
بهترین ۱۰ اثر هنری که توسط هیئت داوران هیئت منصفه انتخاب شده است چاپ و در فضای شهری شهر تورون، لهستان در سپتامبر یا اکتبر ۲۰۱۸ چاپ خواهد شد. نویسنده جایزه برنده جایزه اصلی را در قیمت نقدی دریافت خواهد کرد.

هیچ هزینه ورودی برای حضور در این مسابقه وجود ندارد

آخرین مهلت ارسال آثار : ۲۲ جولای ۲۰۱۸ ( ۳۱ تیر ۹۷)

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا