فراخواننقاشی و طراحی

فراخوان جایزه هنرتجسمی نسل آینده ۲۰۱۹

بنیاد ویکتور پینچوک، که در سال پنجم خود تاسیس شده است، جایزه هنر نسل آینده، برنامه های مربوط به رقابت های هنری ۲۰۱۹ را برای کشف، تشخیص و حمایت طولانی مدت نسل آینده هنرمندان پذیرش می کند. این به طور گسترده ای به عنوان یک استادیوم برای استعداد در حال ظهور شناخته شده است.

جایزه هنر آینده نسل، جایزه بین المللی جایزه بین المللی برای هنرمندان تا ۳۵ ساله از همه زمینه ها است، در هر رسانه ای کار می کند، سرمایه گذاری در توسعه هنری و تولید جدید آثار. این جایزه تنها برای نسل جوان هنرمندان با ابعاد جهانی است و تحت فرآیند درخواست آزاد، آزاد و دموکراتیک (آنلاین) هدایت می شود. جایزه ی بهترین هیئت منصفه و هیئت انتخابی برجسته، جایزه بهترین هنر دنیایی را برای قهرمانی نسل جدید هنرمندان به ارمغان می آورد.

همه هنرمندان تا سن ۳۵ سال می توانند بدون هیچ محدودیتی در رابطه با جنس، ملیت، نژاد و رسانه هنری شرکت کنند. همه هنرمندان، از جمله برندگان جایزه سابق، واجد شرایط درخواست چندین بار می باشند، تا زمانی که آنها همچنان شرایط ورودی را داشته باشند.

۳۰۰ کارشناس هنری خبرنگار از سراسر جهان حداقل ۲ نفر و حداکثر ۵ نامزد را معرفی خواهند کرد. کارشناسان، مربیان، هنرمندان، منتقدین و آموزگاران در دانشکده های هنر و آکادمی ها هستند. کمیته انتخابی برنامه ها را بررسی کرده و تا ۲۰ هنرمند را برای نمایشگاه انتخاب می کند. کمیته انتخاب دارای حق حذف برنامه هایی است که با قوانین مطابقت ندارند. کمیته انتخاب شامل متخصصان هنر معاصر می شود. اعضای کمیته انتخاب توسط هیئت داوران مطرح شده است.
هیئت منصفه بین المللی متشکل از جایزه اصلی و برندگان ویژه جایزه را در جلسه خود در کیف در نمایشگاه جایزه هنر آینده نسل PinchukArtCentre تعیین می کند. جوایز آنها در مراسم در روز نشست ۶ مارس ۲۰۱۹ جایزه می دهند.

پنجمین دوره از دوسالانه بین المللی جایزه هنرتجسمی نسل آینده فراخوان خود را با هدف حمایت و تشویق هنرمندان مستعد و خلاق اعلام کرده است.

در این رویداد بیش از ۱۰۰ هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است و هنرمندان زیر ۳۵ سال امکان شرکت در این رویداد را خواهند داشت.

جوایز نفرات برتر در مراسم در روز نشست ۶ مارس ۲۰۱۹ اعطاء خواهد شد.

مرکز PinchukArtCentre در سپتامبر ۲۰۰۶ در کیف توسط ویکتور پینچوک تاسیس شد. از آن زمان به بعد یکی از بزرگترین و پویاترین مراکز هنر معاصر خصوصی در اروپای مرکزی و شرقی محسوب میشود. این مرکز با بیش از ۳ میلیون بازدید کننده، صحنه هنر اوکراینی را به یک گفتمان عمومی برای جامعه تبدیل کرد.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ارسال درخواست: ۱ جولای ۲۰۱۸ ( ۱۰ تیر ۹۷)

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا