دیزاینفراخوان

فراخوان برگزاری رقابت طراحی IDEASxWOOD

فراخوان برگزاری رقابت طراحی IDEASxWOOD در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت TABU

درباره فراخوان

شرکت TABU Spa واقع در شهرکانتو، مرجع بین‌المللی فناوری رنگ‌آمیزی چوب طبیعی چند لایه، اولین دوره رقابت طراحی، IdeasXwood در سال ۲۰۱۸ را با اهداف طراحی موارد زیر برگزار می‌نماید:

  • دکوراسیون هندسی، ارگانیک یا ترکیبی از این دو بر اساس یکی از روشهای زیر:
  1. به منظور ایجاد روکش‌های چند لایه، ۳۰۶۰ x 650 میلیمتری
  2. به منظور ایجاد سازه‌های صنعتی (مانند مجموعه گرافیتی ایجاد شده توسط شرکت TABU) بر روی روکش‌های با رنگ طبیعی و روکش‌های چندلایه یا قابل مونتاژ، برای تولید پنلهای ۳۰۶۰ x 1260 میلی‌متری
  3. به منظور ایجاد سطوح سه‌بعدی (مانند مجموعه Groovy ایجاد شده توسط شرکت TABU) با استفاده از تکنیک embossed relief یا bas-relief برای تولید پنلهای ۳۰۶۰ x 1260 میلی‌متری
  • آثار هنری، مبلمان، اشیاء و یا لوازم جانبی مبلمان با استفاده از سطوح ۵۵۵٫۱۸ مجموعه ایجاد شده توسط شرکت Tabu و یا طبق موارد ذکر شده در بند قبلی ایجاد شود.

راهکارهای ارسالی باید اصیل باشد و قبلاً منتشر نشده باشد و با هدف بهبود کار شرکت باشد. کیفیت زیبایی‌شناسانه اثر، با در نظر گرفتن امکان‌سنجی اقتصادی پروژه و با توجه به تأثیر زیست محیطی استفاده از گواهی FSC® چوب/ روکش مثبت ارزیابی خواهد شد.

شرکت به صورت فردی یا گروهی برای هر دو دسته مذکور امکان‌پذیر است. در صورتی که گروهی متشکل از دانشجویان و متخصصان باشد، گروه در رده متخصصان جای می‌گیرد. هر شرکت‌کننده، چه به عنوان شرکت‌کننده فردی و چه گروهی مجاز به ارسال حداکثر ۳ پروژه است.

الزامات ارائه آثار:

تمام اسناد باید با فرمت دیجیتالی و به صورت کامل همراه با تمام یادداشت‌ها و جزییات فنی در مورد آنچه برای تولید نهایی پروژه نیاز است، تحویل داده شود. هر پروژه باید شامل حداکثر سه جدول – اولی حاوی الگوی کامل و دو جدول حاوی جزییات که این دو جدول اختیاری هستند- و سند شرح کلی پروژه.

شرکت Tabu به منظور کارآموزی فعالیت‌های کاری خود، اقدام به برگزاری جلسات ورودی آزاد یک یا دو روز به شرکت یا برگزاری سمینارهای مبتنی بر وب- در تاریخ‌های مشخص که از طریق پست الکترونیکی به شرکت‌کنندگانی که ثبت‌نام نموده‌اند و اعلام بر روی وب‌سایت www.ideasxwood، خواهد نمود. این جلسات برای تمام شرکت‌کنندگانی که می‌خواهند یک جلسه آموزشی در مورد شرکت، محصولات و استراتژی‌های آن داشته باشند، برگزار خواهد شد. در این تاریخ‌ها امکان کسب اطلاعات بیشتر برای پیشرفت پروژه‌ها وجود خواهد داشت.

پروژه‌ها باید در بخش مربوطه در وب‌سایت www.ideasxwood.it تا تاریخ پانزدهم مارس سال ۲۰۱۹ ساعت ۱۲ شب آپلود شوند.

فینالیست‌های رقابت پس از بحث و بررسی هیأت داوران، به صورت رسمی در وب‌سایت رسمی و بلافاصله در فیس‌بوک اعلام خواهند شد.

مکان مراسم شب اهدای جوایز از طریق وب‌سایت  www.ideasxwood.itتا تاریخ ۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۸ مخابره خواهد شد.

شرکت در این رقابت رایگان است!

واجدین شرایط

شرکت در رقابت برای رده‌های زیاد امکان‌پذیر است:

رده متخصصان: تمام طراحان ایتالیایی و غیرایتالیایی (مدرک یا دیپلم/ شناسه تحصیلی خاصی مورد نیاز نیست) میان سنین ۲۵ و ۳۹ سال.

رده دانشجویان: تمام دانشجویان ایتالیایی و غیرایتالیایی دانشگاه‌های معماری و مهندسی، مدارس طراحی و مؤسسات و دانشگاه‌های هنرهای زیبا.

جوایز

برندگان هر دو رده فرصت سفر یک هفته‌ای همراه با دریافت هزینه سفر و اقامت به طور کامل از طرف شرکت، که در آن کارگاه آموزشی در مورد یک شرکت معتبر طراحی در ایالات متحده آمریکا و یا آسیا که در مراسم اهدای جوایز اعلام خواهد شد، خواهند داشت.

در رابطه با گروه‌ها، رهبر گروه در کارگاه آموزشی شرکت خواهد کرد. برنده رده متخصصان حق تبدیل جایزه به جایزه نقدی ۵۰۰۰ یوروی خالص را خواهد داشت.

این امکان نیز برای رده دانشجویان وجود دارد که در صورتی که یک گروه باشد و اعضا به اتفاق آراء بخواهند جایزه نقدی را تقسیم کنند، این موضوع از طریق اعلام کتبی به سازمان پیش از اعلام برنده درخواست شود.

جوایز فرعی برای مقام‌های دوم و سوم و همچنین جوایز افتخاری مانند جایزه افتخاری FSC® برای آثاری که توجه خاصی به ارزش‌های اعلام شده در گواهی FSC® داشته‌اند، اعطا خواهد شد. در هر صورت، شرکت Tabu حق تولید نمونه‌های اولیه پروژه‌های شرکت‌کننده در رقابت و در نهایت تولید آنها را محفوظ خواهد داشت. در این صورت، حق امتیاز طراحان که توسط قراردادی مستقل از این فراخوان تعیین خواهد شد، پرداخت خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۵ مارس ۲۰۱۹ ( ۲۴ اسفند ۹۷)

اطلاعات تماس

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به رقابت طراحی IDEASxWOOD در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت TABU یا ارسال آثار خود به وب‌سایت زیر مراجعه نمایید:

https://www.ideasxwood.it/

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا