فراخوانفراخوان گرافیکپوستر

دوازدهمین رقابت پوستر Plaktivat

موسسه TAM-TAM در همکاری با رادیو دانشجویان، اعلامیه ۱۲ مسابقه بین المللی PLAKTIVAT در طراحی پوستر شهر بر روی موضوع “بحران رسانه ها” را اعلام کرد.
الزامات شرکت در رقابت:

یک راه حل تبلیغاتی خلاق باید شامل “تشویق به عمل” برای ارتقاء فعال سازی با استفاده از هشتگ # fastfoodnovica باشد.

راه حل خلاق شما باید متناسب با قالب های پوستر شهر TAM-TAM باشد. توجه داشته باشید که پوسترها در خارج از خیابان واقع شده اند و پوستر خود را بر اساس آن طراحی کنید، به طوری که آن را قابل خواندن و پیامش را به خوبی در بسیاری از محرک های بصری از محیط خیابان نشان دهد. در نظر بگیرید که پوسترهای شهر معمولا در ابتدا از فاصله چند متر متوجه می شوند (ما بلافاصله بعد می بینیم) – فکر کنید چگونه می توانید توجه را جلب کنید و چقدر متن را می توانید در پوستر شهر قرار دهید و غیره. مطابق با مقالات ۲۲ و ۲۳ استفاده عمومی از قانون زبان اسلوونی، هر متن در یک محیط عمومی باید در اسلوونی باشد یا جایگزین نسخه اسلوونیایی نباید کمتر از متن موجود در یک زبان خارجی باشد.

پوستر همچنین باید با هویت بصری PLAKTIVAT مطابقت داشته باشد و شامل لوگوهای آماده شده PLAKTIVAT نیز می باشد.

دستورالعمل فایلهای ارسالی:

اندازه فایل باید ۲۷٫۲ × ۳۹٫۸ سانتی متر باشد (پوستر واقعی پنج برابر بزرگتر خواهد بود – ۱۳۶ × ۱۹۹ سانتی متر)
• فایل های قالب (AI، INDD و PDF) در مستندات گنجانده شده باشد
• فایل ارسال شده باید در قالب PDF با حالت رنگ CMYK (چاپ دیجیتال) باشد
عناصر bitmap (raster) باید دارای رزولوشن ۳۰۰ DPI باشند
• پرونده باید ۲ میلیمتر از سطح لبه فاصبه و علائم برداشت داشته باشد

بازبینی دستورالعمل های ارسال فایل

• فایل ارسال شده باید در قالب JPG با حالت رنگ RGB باشد
فایل باید دارای رزولوشن ۲۰۵۰ × ۳۰۰۰ پیکسل باشد
• اندازه فایل نباید بیش از ۱٫۵ مگابایت باشد
• در این فایل بازبینی نیاز به حاشیه و علائم نیست

معیارهای ارزیابی:

• مناسب بودن فنی (الزامات رقابت)
• با توجه به مشخصات پوستر شهر TAM-TAM
• اصالت
• رویکرد نوآورانه
• وضوح ارتباط
• مثبت بودن پیام

هیئت داوران حق انتخاب دو یا چند راه حل خلاق برنده را حفظ می کند. نتایج در ماه ژوئن ۲۰۱۹ در فیس بوک و توییتر منتشر خواهد شد.

مسابقه طراحی پوستر Plaktivat 12 برای همه سازندگان، افراد و همچنین آژانس ها و شرکت هایی که می خواهند برای ایجاد یک محیط زندگی مشترک خود، کمک کنند.

جایزه
• پوستر برنده در ۵۰۰ پوستر شهر TAM-TAM در سراسر اسلوونی چاپ و منتشر خواهد شد.
• به صورت خودکار در مسابقات جشنواره تبلیغاتی Slovenian SOF و دوسالانه طراحی برلوس طراحی Slovenian وارد می شود.
• برنده MEGAFON Plaktivat و پلاک برنده دریافت می کند،
• همه شرکت کنندگان یک پلاک برای یادبود مشارکت خود دریافت می کنند که توسط سازمان پلاکتیوات، موسسه TAM-TAM اهدا می شود.

هیچ هزینه ورودی برای شرکت در این رقابت وجود ندارد!

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۱ می ۲۰۱۹ ( ۱۰ خرداد ۹۸)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید:

http://tam-tam.si/plaktivat12eng

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا