فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان نمایشگاه عکس روح پرواز Spirit of Flight 2018

موزه پرواز در سیاتل برای سال 2018، برای نمایشگاه عکاسی جشنواره روح پرواز این فراخوان را اعلام کرده است.

مشارکت نمایشگاه برای همه عکاسان باز است و عکس ها فقط باید تفسیر عکاس از «روح پرواز» را بازتاب دهند.

نمایشگاه 2018 که توسط هیئت داوران کارکنان موزه و داوطلبان برگزیده برگزار خواد شده است، مطمئنا یک انتخاب خیره کننده از تصاویری را که از عکس هایی که توسط عکاسان از سراسر جهان ارائه می شود، نشان می دهد.

هیئت منصفه از کارکنان موزه و داوطلبان تعدادی عکس را برای نمایش در گالری بزرگ موزه انتخاب می کنند. این نمایشگاه از 16 ژوئن تا 16 سپتامبر 2018 اجرا خواهد شد. موزه همچنین سه عکس از نمایشگاه را برای نمایش در مجله موزه Aloft انتخاب خواهد کرد. هر یک از عکاسان برنده جایزه نیز یک سال عضویت در موزه دریافت خواهند کرد.

عکس هایی که برای مشاهده توسط عموم مردم یا مخاطبان خانواده مناسب نیستند، واجد شرایط برای ارسال نیستند.

این فراخوان برای عکس های معتبر از دنیای واقعی است، پس لطفا عکسهای خود را زیاد دستکاری دیجیتالی نکنید و  اصلاحات اساسی فراتر از  بهبود و یا تغییر ندهید تا بتوانید تعادل رنگ و رنگهای واقعی تصویر، سیاه و سفید و کنتراست و وضوح واقعی را به دست آورید.

عکس هایی که برای نمایشگاه انتخاب شده اند باید چاپ حرفه ای باشند، آماده آویز کردن. تمام عکس ها باید با استفاده از قاب های فلزی سیاه و سفید، و یا بدون مات، و یا با استفاده از مات سفید یا سفید.

نمایشگاه روح پرواز 2018 – هزینه ورود
هزینه ثبت نام 25 دلار برای حداکثر 3 (3) عکس و 10 دلار برای برای هر تصویر اضافی بالای سه ورودی اول است و غیر قابل استرداد است.

آخرین مهلت ارسال آثار : 13 آپریل 2018 ( 24 فروردین 97)

برای ارسال آثار خود به سایت فراخوان مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا