
جایزه طراحی کوکویو KOKUYO Group یک مسابقه بین المللی برای طراحی محصول کاربر محور است، جایی که بهترین ها در واقع در بازار مصرف قرار می گیرند. این مسابقه پیشنهادات را از سراسر جهان جمع آوری می کند و آثار برجسته را به محصولات تجاری تبدیل می کند.
امسال موضوع “یادگیری نشده” است.
جهان در شرف تغییر اساسی است. آیا این اقتصاد، علم، اطلاعات یا قدرت خلاقیت است که چارچوب قدیمی را سرنگون می کند؟ ایجاد یک هنجار جدید و تعیین شکل آینده در مکانی دور از حواس انسان بسیار محدود کننده است. طراحی می تواند سرپیچی کند، طراحی می تواند انتقاد کند، طراحی می تواند تنوع را نشان دهد و حتی دانش و ایده آل ها را از بین ببرد. بیایید رابطه بین اشیاء و طراحی را با تمرکز مجدد بر حقیقتی که هیچکس در مورد آن تردید نکرده است، بازسازی کنیم. وقتی جامعه، ایده ها، افراد و سبک زندگی دچار آشفتگی شوند، هیچ امر مطلقی وجود ندارد. این طرح بزرگ فراتر از “ناشناخته” نهفته است. برگزار کننده به دنبال هر ایده ای برای تبدیل به محصولات واقعی است. هرگونه لوازم التحریر، مبلمان یا ابزاری که در صحنه های کار، یادگیری و زندگی استفاده می شود، واجد شرایط ثبت نام است.
شرکت در رقابت به طرحهایی که قبلاً به طور عمومی (در ژاپن و سایر کشورها) نشان داده نشده است محدود می شود. می توانید آثار متعدد ارسال کنید.
شرکت کنندگان باید بتوانند در داوری نهایی در توکیو در 12 مارس 2022 ارائه خود را انجام دهند.
معیارهای ارزیابی:
تفسیر طرح از موضوع
سطح اتمام طراحی
پتانسیل طراحی برای تبدیل شدن به یک محصول
جایزه
بهترین اثر با جایزه بزرگ 2،000،000 ین ژاپن (تقریباً 18،000 دلار آمریکا) اهدا می شود. سه جایزه شایستگی 500،000 ین ژاپن (تقریباً 4500 دلار آمریکا) نیز اعلام می شود.
شرکت در این رقابت رایگان است.
آخرین مهلت ثبت نام: 15 اکتبر 2021 ( 23 مهر 1400)
چه کسی می تواند شرکت کند؟
این مسابقه برای همه هنرمندان 18 سال به بالا در سراسر جهان آزاد است.
وب سایت فراخوان
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.
گروه مجله نگاه فرد کلیه امور ترجمه تخصصی، تهیه پورتفولیو و انجام مراحل ثبت نام و در صورت داشتن هزینه ورودی، پرداخت ارزی را انجام می دهد. تنها کافیست به ما ایمیل بزنید در اسرع وقت راهنمایی های لازم داده می شود.