طراحی صنعتیفراخوان

رقابت طراحی محصول چتر

رقابت جدید طراحی محصول، چتر شما Perletti شما اخیرا توسط Perletti و Desall.com توسط همه طراحان و استعدادهای خلاقیت هر ملیتی طراحی شده است تا بتوانید چتر جدیدی را طراحی کنید که بتواند خود را از رقبا متمایز کند به لطف جزئیات طراحی و سبک آن آن را یک محصول بسیار قابل تشخیص است.

دستورالعمل:

نوع طبقه بندی محصول: چتر می تواند در نسخه های بزرگ و کوچک موجود باشد – از طریق عناصر مختلفی که به وسیله آن یک محصول بسیار قابل تشخیص برای کاربر نهایی می تواند سفارشی سازی شود.

عناصر سفارشی سازی: برای ایجاد چتر یک محصول نمادین، می تواند عناصر سفارشی سازی مختلف را شامل شود. برای اهداف مسابقه، می توانید حتی بر یک عنصر سفارشی تک تمرکز کنید.

• دستگیره: معمولا در اشکال و سبک های مختلف موجود است، هر دو برای نسخه های بلند و کوتاه، یکی از مهم ترین عناصر سفارشی سازی چتر است. این دسته از فضا برای گزینه های مختلف سفارشی سازی است که از شما دعوت می شود تا به عنوان ترجیح شما کاوش کنید، مثلا در انتخاب مواد، اتمام (لمس نرم، کربن، مروارید، پرتقال، لاستیک، و غیره)، شکل، همپوشانی مواد یا فرآیندهای دیگر علاوه بر الزامات سبک، همچنین باید ویژگی های ارگونومیک این عنصر را در نظر گرفت، تا بتواند ارزش زیبایی شناختی و قابلیت استفاده خوب برای کاربر نهایی را ارائه دهد.

• نکات: عناصر انتهایی دم، که در آن سایبان ثابت شده است. آنها یک عنصر دیگر برای سفارشی سازی چتر شماست. شما آزاد هستید که آنها را به شکل و رنگ خود انتخاب کنید.

• بالا: بسته به نوع چارچوب – طول یا مینی – یک عنصر برتر وجود دارد که شما ممکن است برای سفارشی کردن چتر خود در نظر بگیرید.

• ریبس: آنها در حال حاضر از فیبرنبد، آهن یا آلومینیوم عمدتا ساخته شدهاند – به عنوان مثال، آنها ممکن است در رنگ یا طراحی مفاصل سفید شوند.

• مورد: این یک عنصر بسیار مشخص است و به این واقعیت اشاره می کند که علاوه بر دسته، بخش مهمی را در هنگام بسته شدن چتر تشکیل می دهد.

• بسته بند: شما آزاد هستید که راه حل های جدیدی را بیابید تا عنصر بسیار خاصی برای چتر خود داشته باشید، همچنین با استفاده از مواد مختلف (از قبیل پارچه، سیم، زنجیر و غیره) در مورد اختیار خود تحقیق کنید.

• سایبان: از طریق گرافیک، رنگ، الگو، رنگ جامد و غیره سفارشی شده است

• سایر عناصر و لوازم جانبی: در اختیار شما، شما می توانید از سایر عناصر سفارشی سازی مانند برچسب ها، آویز و غیره استفاده کنید تا چتر شما واقعا منحصر به فرد و قابل تشخیص باشد.

علاوه بر عناصر توصیف شده در بالا، شما می توانید عناصر دیگر یا راه حل های سفارشی سازی را پیشنهاد دهید که محصولات شما را یک محصول واقعا قابل تشخیص برای نام تجاری Perletti می سازد.

سبک: شما می توانید سبک خود را ترجیح می دهید، حتی در انطباق با زبان سبک فعلی مورد استفاده Perletti. در هر صورت، چتر شما باید برای شهر طراحی شده و به عنوان یک محصول دینامیک و مدرن در نظر گرفته شود که خطوط تمیز را ترجیح می دهد.

اشکال: شما می توانید اشکال نوآورانه برای عناصر مختلف را پیش بینی کنید، با در نظر گرفتن جنبه های ارگونومی و با توجه به صنعتی شدن آن.

اندازه: چتر جدید باید با استاندارد برای این نوع طبقه بندی، هر دو برای نسخه های بزرگ و کوچک، مطابقت داشته باشد. از شما می خواهیم تا نسبت های بین عناصر مختلف چتر را نیز مورد توجه قرار دهید (به عنوان مثال سایز دسته در مقابل ابعاد کلی چتر و غیره). برای اطلاعات بیشتر، لطفا به فایل های متریال الحاقی و به مجموعه های موجود در وب سایت Perletti مراجعه کنید. مواد: شما می توانید با استفاده از مواد مختلف (به عنوان مثال ABS، PVC، فلزات و غیره) از جمله پوشش (نرم، کربن، مروارید، پرتقال، لاستیک، و غیره) و یا ترکیب مواد مختلف. با این وجود شما می توانید پیشنهادات راه حل های نوآورانه ای را ارائه دهید، همیشه با توجه به صنعتی شدن محصول.

ارزش هایی که انتقال می یابند: چتر شما باید به عنوان یک محصول بسیار قابل تشخیص، اصلی باشد، که بتواند یک عنصر بسیار قابل تشخیص در بازار را تشکیل دهد، و به این ترتیب تبدیل به یک محصول نمادین برای نام تجاری Perletti شود.

لوگو: به منظور ارائه پروژه شما، این امکان وجود دارد که آرم Perletti را به صورت محتاطانه در کارتان وارد کنید.

الزامات ارسال:

تمام تصاویری که پروژه های شما را بهتر ارائه می دهند، آپلود کنید، و نشان دهنده حداکثر قابلیت نمایش عناصر سفارشی شماست. در صورت لزوم، به یاد داشته باشید که می توانید آرشیو ZIP  که حاوی مواد اضافی است نیز پیوست کنید. شرکت کنندگان می توانند یک یا چند پروژه را ارائه دهند، اما تنها پروژه هایی که در وب سایت www.desall.com منتشر شده اند، از طریق صفحه آپلود مربوط به “چتر شما، پرلیت شما” پذیرفته می شوند.

معیارهای ارزیابی:

• درجه تمایز (۵/۵)
• درجه نوآوری (۴/۵)
• زیبایی شناسی (۴/۵)
• پایداری اقتصادی (۴/۵)
• قابلیت / قابلیت استفاده (۳/۵)

چه کسی می تواند وارد شود؟
مشارکت برای طراحان و استعدادهای خلاقانه هر ملیتی در سن ۱۸ سال یا بالاتر.

جایزه
نفر اول جایزه ی  ۵ هزار یورو را دریافت خواهد کرد

علاوه بر این، برای مدت زمان حق انتخاب، حامی مالی یک فرصت اضافی برای همه شرکت کنندگان فراهم می کند که هزینه ۲۰۰۰ یورو را برای خرید مجوز برای بهره برداری اقتصادی از پروژه های غیرقابل قبول به عنوان پیشنهاد های برنده ارائه می دهد.

هیچ هزینه ورودی برای شرکت در این رقابت وجود ندارد!

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۹ آپریل ۲۰۱۹ ( ۳۰ فروردین ۹۸)

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید

desall.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن